reklama

Znova som tu

Minule som písal o tom ako som s hiphopom začal a ako som k nemu pristupoval, a ako ma ovplyvnil. Dnes chcem trošku porozprávať o nadávkach v hiphope, o tom ako ich vnímajú ľudia a ako ich vnímam ja...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

 

Veľa ľudí si myslí, že v hiphope sa veľa hreší, nadáva a majú pocit, že je to len o tom. Niekedy sa im ani nečudujem, lebo aj ja mám občas pocit, že už je to trošku prehnané.

Ale ja na rozdiel od ostatných ľudí vnímam aj podstatu textov a ťahám si z nich to podstatné. Hrešenia patria k hiphopu tak ako voda do rieky. Je to preto lebo chlapci a dievčatá ktoré rap robia sa nanič nehrajú a sú prirodzený. Tak ako v živote tak aj v hudbe. Nedávajú si servítky pred ústa a ani nemusia...

Priznajte si sami, ľudia, koľký z vás sa na verejnosti hrajú na strašných moralistov a v súkromí ste úplne iní? Je vás veľa ale ani jeden z vás si to neprizná. Lebo ste príliš dokonalí, naprogramovaní touto spoločnosťov ktorá vám riadi životy a ani otom neviete. A vlastne ani nechcete vedieť lebo vám vyhovuje váš umelý svet...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja som síce len mladé hovno ale už som pochopil to načo vy nikdy neprídete a som slobodný. Nenechám sa ovládať. Robím čo chcem a čo potrebujem pre svoje dobro a pre dobro mojej rodiny, priateľov... Pýtate sa či hreším? Áno, hreším. Nie preto, že hrešia ľudia ktorých obdivujem ale preto, že taký proste som a nebudem sa nanič pred nikým hrať... A ešte rád provokujem, skúšam reakcie ľudí a s úsmevom ich ignorujem...

Teším sa na vaše ďalšie reakcie. Len poďte domňa, budem tu aj tak a stále... Mám vás rád(:

Stanislav Kušnír

Stanislav Kušnír

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent VŠ, trošku blázon, ale inak v pohode:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu