reklama

Smútok

Život sa stráca, tak rýchlo ako prišiel, opadá ticho ako suché lístie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

To čo som získal,

to som aj stratil,

sen sa mi rozplynul

smútok sa vrátil.  

Ukrutný žiaľ,

šialená bolesť,

bol by som najradšej

keby už bol koniec.  

No nechcem sa vzdať,

a chcem žiť ďalej,

no je tu niekto,

kto mi berie nádej.  

Neverím už v lásku,

neverím už v šťastie,

tá neskutočná bolesť

vo mne stále rastie.  

Snáď bude to dobré,

snáď skončí ten bôľ,

Pane Bože prosím,

len pri mne stoj.  

Pomôž mi zvládnuť,

tieto ťažké časy,

lebo budeš musieť,

moju dušu spasiť.  

No snáď to dobre skončí,

veď ja nato mám,

a zase si poviem,

že život je fajn...

Stanislav Kušnír

Stanislav Kušnír

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent VŠ, trošku blázon, ale inak v pohode:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu