reklama

Štetka

Si obyčajná štetka čo neriadi sa citom...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Si hanba ľudskej múdrosti,

si posol hriešnej radosti,

 neznesiem ťa pri sebe,

ten chlad vniká až do kosti.

Tvoja budúcnosť je stratená

raz padneš až na kolená,

no nikto ti už nepomôže,

budeš úplne stratená.

V tvojej takzvanej láske

 nie je žiaden cit,

 vravíš, že ma ľúbiš

 no počujem len krik,

 krik ktorý ma ničil,

 ktorým si ma ovládala,

ale už som sa spamätal,

nado mnou si nevyhrala.

Chcela si mi zničiť mladosť,

 chcela si mi zničiť sny,

no tvoja moc už nie je taká

ako si myslíš.

Už nikdy ma neovládneš,

už nedostaneš šancu,

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

skončíš ako pobehlica

 a nie v žiadnom zámku.

Nebudeš mať svojho princa,

nebudeš mať nič,

môžeš dostať akurát tak,

 pojebaný syfilis.

Takto skončia všetky štetky

čo mali v piči budúcnosť,

no teraz je už neskoro,

rozoberať minulosť.

 Čo sa stalo už nezmeníš,

 musíš sa stým zmieriť,

 možno pre teba bude lepšie,

do hlavy si streliť...

Stanislav Kušnír

Stanislav Kušnír

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent VŠ, trošku blázon, ale inak v pohode:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu