reklama

Pre moju lásku...

Báseň venovaná mojej zatial poslednej a najväčšej láske....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keď ťa vidím ako stojíš,

každý deň predo mnou,

stále viac ma priťahuješ

a si mojou kráľovnou.  

Tvoja tvár je ako báseň,

záhadná a krásna,

a keď úsmev vyčaríš

si ako hviezda jasná.  

Tvoje očká trblietavé

mi vrátia radosť žiť,

to svetlo v nich ma hreje stále,

majú silu ma zachrániť.  

Tvoje pery sú asi medom potreté,

jeden božtek od teba ma úplne popletie.

Si stále v mojej hlave,

ja na nič iné nemyslím,

si ako svetlo v šedom dave,

nikdy ťa neopustím.  

Si tá ktorú ľúbim,

ty si moja jediná,

dám ti všetko čo si želáš,

len buď so mnou a miluj ma...

Stanislav Kušnír

Stanislav Kušnír

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent VŠ, trošku blázon, ale inak v pohode:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu