reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Stanislav Kušnír

Stanislav Kušnír

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent VŠ, trošku blázon, ale inak v pohode:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Valentín

Stanislav Kušnír

Valentín

Nech sa páči...

  • 11. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 219x
  • 0
Dosť bolo....

Stanislav Kušnír

Dosť bolo....

....

  • 10. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 209x
  • 0
...jedna chorá...:)

Stanislav Kušnír

...jedna chorá...:)

Tento „kúsok“ poézie vznikol v období keď som to nemal veľmi ľahké a týmto spôsobom som sa ventiloval... Ale už je dobreJ

  • 10. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 240x
  • 0
...jedna pre bývalú...

Stanislav Kušnír

...jedna pre bývalú...

Mal som taký pocit, že sa niečo stalo, určite sa mi to iba nezdalo. Teraz to mám potvrdené, nie je to len sen, ale je to na hovno jak upršaný deň.

  • 10. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 219x
  • 0
Život

Stanislav Kušnír

Život

Môj život sa skladá len z posratých snov, realita nie je pre mňa veď chcem žiť len s ňou, s mojou malou vymyslenou, nereálnou rozprávkou ktorá vždycky končí dobre a zostáva slobodnou.

  • 9. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 209x
  • 0
reklama
Smútok

Stanislav Kušnír

Smútok

Život sa stráca, tak rýchlo ako prišiel, opadá ticho ako suché lístie.

  • 9. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 215x
  • 0
Pre moju lásku...

Stanislav Kušnír

Pre moju lásku...

Báseň venovaná mojej zatial poslednej a najväčšej láske....

  • 9. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Štetka

Stanislav Kušnír

Štetka

Si obyčajná štetka čo neriadi sa citom...

  • 8. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 248x
  • 0
Veľká láska

Stanislav Kušnír

Veľká láska

Túto báseň som napísal pre moju prvú priateľku...

  • 8. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Tajný sen...

Stanislav Kušnír

Tajný sen...

Toto bola úplne prvá básnička ktorú som zložil...

  • 8. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Začiatok

Stanislav Kušnír

Začiatok

Ako som tak rozmýšlal ako začať, tak som si povedal, že vám trošku priblížim ako som zčal s hip-hopom ja ako to súvyselo s mojím ďalším vývojom...

  • 25. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Znova som tu

Stanislav Kušnír

Znova som tu

Minule som písal o tom ako som s hiphopom začal a ako som k nemu pristupoval, a ako ma ovplyvnil. Dnes chcem trošku porozprávať o nadávkach v hiphope, o tom ako ich vnímajú ľudia a ako ich vnímam ja...

  • 25. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu